Review : Catrice Infinite Shine Lipgloss

Over deze nieuwe collectie lipgloss van Catrice heeft iedereen waarschijnlijk al iets horen waaien. Ik ben ze dan ook direct gaan bewonderen en dit zijn de 3 kleurtjes die ik er heb uitgepikt :





 Van links naar rechts : 060 Pink Up Your Life , 080 Love , Pink & Happiness
090 Pink before you Leave
 
 
Pink Up Your Life en Love, Pink & Happiness zijn allebei glossjes met shimmers. De eerste is een lichtere roze kleur, waarvan de pigmentatie goed is ( zie swatches onderaan). De shimmers komen ook echt over op je lippen. De kleur gaat meer naar de felroze kant op , wat dus vooral ideaal is voor de aankomende lente en de zomer. De tweede is een donkerdere , maar iets feller roze gloss , eveneens dus met shimmers. Deze is eveneens goed gepigmenteerd. De laatste ( Pink Before you Leave) is een glossje zonder shimmers. Deze heeft bijna geen pigmentatie , is dus bijna transparant. Dat vind ik wel een beetje teleurstellend, aangezien de andere twee wel mooi gepigmenteerd zijn. Ik zou de laatste dus eerder dragen over een andere lippenstift , om het iets rozer te maken of gewoon wat glans toe te voegen , want veel kleur geeft hij echt niet af.
 
Hoe lang blijven deze nu zitten?
Ik zou zeggen dat de gepigmenteerde glossjes gemakkelijk 2 uur , tot 3 uur blijven zitten , wat ik voor zo'n budget-lipgloss echt niet mis vind. Het andere glossje verdwijnt iets sneller.
 
Ze voelen vrij hydraterend aan , drogen je lippen niet uit. Je voelt de shimmertjes ook niet tussen je lippen , wat ik echt een pluspunt vind . Het gevoel van shimmers is echt niet aangenaam , ken je dat?
Ze plakken ook totaal niet en dat vind ik nog een groter voordeel. Het is immers echt geen zicht wanneer je aan het praten bent en je lippen plakken bij wijze van spreken toe van de lipgloss. Deze zijn echt lekker smooth.
 
Het applicatortje is een sponsje ,maar is iets dunner en langer dan de standaard. Ik vind het niet echt een voordeel of een nadeel , het voornaamste voor mij is dat de kleur mooi op m'n lippen terechtkomt , en dat doet deze applicator , dus ik veronderstel wel dat het een goed concept is.

 
 
Even een wrap up dus! :


  • Mooie pigmentatie , enkel spijtig van het glossje zonder shimmers , die is bijna transparant.
  • Fijn gevoel , totaal niet plakkerig.
  • Mooi budget ( natuurlijk!)
  • Frisse roze kleurtjes voor aankomende seizoenen.
Deze nieuwe hit van Catrice kan je vinden in je Kruidvat!

Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel gehad hebben , en vergeet zeker geen reactie achter te laten.
xoxo Fien

Share:

0 reacties