Review : Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Eindelijk nog eens artikel! En guess what , er zullen eindelijk deftige foto's bij men artikels zitten , ik heb me namelijk een nieuw camera'tje aangeschaft!

Vandaag dus een artikeltje over de Rimmel Apocalips Lip Lacquer. Ik heb deze al eens vernoemd in men shoplog van het Kruidvat enkele artikeltjes geleden , en besloot er eens een review over te schrijven , het is een interessant product volgens mij!



De Apocalips Lip Lacquers kunnen vergeleken worden met een vloeibare lipstick met de shine van een lipgloss Ze zijn ENORM gepigmenteerd en voelen zeer licht aan op de lippen, ze drogen je lippen ook niet uit. Er hangt een kleine artificiële geur aan , maar dat merk je niet als je het op je lippen hebt en het is ook niet storend.

Ik heb productfoto's in dit artikel over de kleur Celestial (  101). Ik heb ze in de winkel wel allemaal geswatcht , en ik moet eerlijk zijn dat ik geen enkele kleur gevonden heb dat niet goed gepigmenteerd was.


Met flits
Zonder flits
                                 
Celestial is een fuchsia-roos kleurtje , dat er op de tube vrij donkerroos uitziet , maar als een redelijk fel roos op je lippen verschijnt. Het is een mat kleurtje , er is denk ik maar 1 shimmer in de collectie en dat is een nude-kleurtje. Ik draag er een simpele ooglook bij , wat eyeliner tegen de bovenste wimperrand en lots of mascara. Zo komt volgens mij deze kleur het best tot uiting. Het geeft je hele make-up een boost zonder dat je er veel voor hoeft te doen.




 
Voor wie is dit product nu geschikt?
 
  • Wanneer je een supergepigmenteerde lipgloss wilt.
  • Wanneer je een lipgloss wilt die enkele uren blijft zitten en je niet constant moet bijwerken.
  • Wie niet veel moeite wil doen aan z'n make-up maar er toch uitziet alsof je er moeite voor hebt gedaan.
Wat mij betreft zeker een aanrader!
Deze lip lacquer kostte 8,99€ in het Kruidvat , normaal kost hij 2 euro meer . Ik kocht hem goedkoper omdat het de lanceringsweek was in het Kruidvat en hij dus afgeprijst stond (jeej!).

Share:

0 reacties