Review : Maybelline Dream Lumi Touch concealer

Iedereen heeft er wel al over gehoord : highlighting concealers zijn de laatste tijd een echte hype geworden. Denk maar aan de YSL Touche Eclat , de highlighting pennen van Mac , en ook deze Maybelline Dream lumi touch concealer is eentje van de familie.
Dit is zo'n product waar ik al zoveel goeds over heb gehoord en die ik gewoon moést uitproberen.
Kijk even verder & je kan lezen wat ik ervan vind!

 

De kleur die jullie in alle foto's zullen zien is de kleur 02.

Deze concealer is dus ontworpen om een highlighting effect te geven.
Ik  breng hem meestal aan onder mijn ogen en op enkele puistjes of plekjes die ik wil verbergen. Wanneer ik daarna mijn bb-cream of foundation aanbreng , kan je ecth duidelijk zien dat donkere kringen of verkleuring onder de ogen veel verbeterd is. En dat is net de reden waarom ik dit product echt graag gebruik , ik zie er veel wakkerder uit en mijn ogen komen mooier uit voor de één of andere reden . En wie wil dat nou 's morgens niet , een klein opkikkertje om er een beetje frisser uit te zien? Deze concealer smeert heel makkelijk uit en droogt je huid ook niet uit , nog zo'n pluspunt. De concealer die ik hiervoor gebruikte was de Mac Studio Finish concealer en die deed men huid er net uitzien als een verschrompelde sinaasappel ( not good!). Ik ben dus superblij dat deze dat niet doet!

Je zou denken dat de dekking niet zo super is , maar dat valt echt best mee . Puistjes of rode vlekjes worden mooi bedekt. Een echte geur heeft deze niet , en voor een concealer maakt dat nu ook niet zo erg veel uit.



Zoals je kan zien op de bovenstaande foto's komt het product uit een klein borsteltje waarmee je het aanbrengt op de plaatsen waar je dat nodig acht. Het product krijg je eruit door achteraan aan het knopje te draaien ( in het begin moet je wel iets langer draaien, het product moet immers nog even naar boven komen). Dit zorgt ervoor dat het geen geklungel wordt en dat je beter kan controleren hoeveel product je net wilt. Ik gebruik het borsteltje niet om het product in te blenden , dat gaat niet zo lekker met het borsteltje. Daarvoor gebruik je best je vinger ( ringvinger is het best wanneer je het aanbrengt onder je ogen , daar is je huid iets gevoeliger. Je ringvinger is je "zwakste" en zachtst werkende vinger en je trekt dus niet aan je huid waardoor je rimpeltjes zou veroorzaken), maar je kan natuurlijk ook een kwast gebruiken als je dat fijner vindt.

Enkele swatches :



En even alles op een rijtje!

  • smeert gemakkelijk uit
  • werkt heel goed onder de ogen
  • is sterk genoeg om vlekjes en puistjes te verbergen
  • stopt je poriën niet op
  • handig in gebruik
Zo , moesten jullie nog extra vragen hebben , laat ze gerust achter bij de reacties!
Tot de volgende! xx Fien

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volg me op Bloglovin' : de link staat rechts bovenaan op mijn startpagina
Twitter : @Fientje__
Instagram : fientje_vh
Heb je nog vragen of dergelijks? Neem dan een kijkje op mijn contactpagina!

Share:

1 reacties