Bourjois nagellakremover!

Je hebt er wellicht al iets over gehoord  , of toch alleszins over het concept : een potje met een soort spons erin , gedrenkt in de nagellakremover , en daar dan een gaatje in. Zo ziet de Bourjois " Miraculeuze nagellakremover 1 seconde" eruit.



Het principe is dat je je nagel in het potje steekt , je nagel ronddraait en na enkele keren draaien is je nagellak eraf. Wel... dat klopt helemaal! Ik schrok echt toen ik mijn nagel eruit haalde en merkte dat daadwerkelijk alles eraf was. Hiervoor gebruikte is de schijfjes met nagellakremover van Biocura. Deze haalden je nagellak er wel af , maar je moest nogal hard schrobben en het product liet een veel te vettig laagje achter. Deze remover van Bourjois laat geen laagje achter. Het is verrijkt met amandelolie , maar ik kan niet zeggen dat ik dat gemerkt heb , of dat het een effect heeft.

Deze nagellak laat niets achter op je nagel, buiten een lekkere geur. Kort gezegd : ik haat de geur van nagellakremover , heel je kamer ruikt ernaar wanneer je je nagels hebt gedaan. Ik moet zeggen, toen ik de pot opendeed , rook ik niks speciaals. Ik merkte pas toen ik nadien aan mijn nagels rook , dat er daadwerkelijk een lekker geurtje was achtergebleven.
Bourjois omschrijft de geur als een waas van rode vruchten en vanille die de nagels hult in een verfijnd parfumwaasje . Dat verfijnd parfumwaasje vond ik nu net iets te veel aan de beschrijven , want zover zou ik niet durven gaan. Het is gewoon een redelijk aangename geur , wat ik best fijn vind in plaats van de gewone, chemische remover-geur. De vanille en rode vruchten kan je er wel in terugvinden.

Ik vind dit product echt superfijn.
Zullen we even alles op een rijtje zetten?
  • Aangename geur
  • Je nagellak is er volledig af in enkele seconden.
  • Geen gedoe met wattenschijfjes en vloeibare remover.
  • Eén nadeel misschien : het is niet zo goedkoop , ik heb er 8 euro voor betaald. Ik zal zien hoelang het product meehad voor ik kan beoordelen of het de 8 euro waard is . Maar op gebied van de kwaliteit vind ik het niet overprijsd.
Zo , dit was het alweer!
Tot de volgende . xx Fien

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wil je me volgen op Bloglovin'? Dat kan , de link vind je rechts bovenaan op mijn startpagina.
Twitter : @Fientje__
Instagram : fientje_vh
Laat gerust een reactietje na , dat vind ik altijd fijn!

Share:

2 reacties

  1. Ik heb het potje ook gekocht.
    Ik ben er echt heel blij mee, want het werkt echt!:D
    Bedankt dat je het aangeraden hebt! En inderdaad het is wel redeijk duur!:Dxx

    BeantwoordenVerwijderen