Nails of the day : Essie Bond with whomever.

Vandaag mijn eerste Nail of the day! Ik heb deze recent zien opduiken en vind het concept wel tof. Zeker nu de lente en de zomer er zijn en mijn nagellakkleurtjes meer en meer afwisselen.
Indien je dit nog niet weet : Essie is mijn all time favoriete nagellak-merk. De kwastjes zijn mooi breed , de kleuren zijn keer op keer mooi gepigmenteerd en de hoeveelheid verschillende kleuren in het assortiment is om van achterover te vallen.

Swatch Essie Bond with whomever. Het licht zit er een beetje in , maar de
twee linkse nagels geven toch de kleur goed weer.


Recent is de nieuwe lentecollectie uitgekomen , en ja, daar kon ik nu toch echt niet aan weerstaan. De kleur die ik jullie vandaag ga tonen ,komt uit deze collectie en heet "Bond with whomever".

"Bond with whomever" is een pastel lila kleur. Pastel is natuurlijk dé trend voor de lente en deze lak sluit daar perfect bij aan. Het is bovendien een kleur dat door veel verschillende huidskleuren kan gedragen worden en er niet raar gaat uitzien ( om een voorbeeld te geven : Salmon & Garfunkel is een peachy kleur van Catrice , heel mooi, maar gaat jammer genoeg totaal niet samen met de roze ondertoon in mijn huid). Met twee laagjes dekt deze kleur perfect. Hij heeft geen shimmers of duochroom , wat ik persoonlijk het mooiste vind.
Wat ik ook een pluspunt vind aan de Essie lakjes, is dat ze enorm lang blijven zitten zonder te shippen. Deze kleur blijft minstens 5 dagen zitten zonder dat je er iets aan ziet.

Zo, dit was mijn Nail of the day!
Binnenkort doe ik eens een overzicht van mijn favoriete nagellakjes , dat kan op deze blog zijn of misschien in een filmpje op mijn Youtube kanaal , even zien wat het meest praktisch is . (:

Tot de volgende! xx Fien

Share:

1 reacties