Review : Maybelline Master Precise liquid eyeliner

Maybelline, het blijft eigenlijk één van mijn favoriete merken. Ik vind hun mascara's super ( vooral de Rocket mascara , die ik momenteel gebruik) , de 24 hr Color tattoos vind ik ook heel fijn, en nu heb ik dus ook enkele eyeliners uitgeprobeerd.
Vandaag ga ik met jullie mijn mening delen over de Master Precise liquid eyeliner. Ik gebruik de kleur Ultra Black moesten jullie het je afvragen. Wil je meer weten over dit product? Lees dan zeker verder.



Ik weet eigenlijk niet of deze al superlang uit is of niet, ik heb hem nog niet vaak zien liggen in het Kruidvat alleszins. Maar aangezien mijn catrice Eyeliner Pen bijna de geest heeft gegeven, had ik een nieuwe liquid eyeliner nodig. Aangezien ik het concept van het pennetje wel praktisch en makkelijk werken vind , besloot ik deze eens uit te proberen.

Wat vind ik nu zo goed aan dit product?
  • Deze eyeliner pen is superzwart , dus je moet er niet blijven overgaan om een egaal lijntje te verkrijgen. Dit vind ik echt superpositief , want dat probleem had ik met de eyeliner pen van Catrice wel.
  • Het is een smal stiftje met een hele scherpe punt. Dit zorgt ervoor dat je een mooie scherpe lijn kan maken. Je kan zowel dikke als dunne lijntjes maken. Deze liquid eyeliner is ook heel geschikt om een winged liner mee te maken. Ik heb dit al enkele keren uitgeprobeerd en normaal ben ik geen held in het maken van een wing, maar met deze eyeliner is het echt kinderspel. Het is een vilt-pennetje.
  • Hij blijft heel lang zitten. Wanneer ik 's avonds mijn make- up eraf haal , ziet mijn eyeliner er nog altijd bijna even goed uit als wanneer ik hem 's morgens heb aangebracht.
Zo , dit was mijn review over dit product, ik hoop dat jullie het fijn vonden. Als jullie deze eyeliner ook eens uittesten, laat me dan zeker weten wat jullie ervan vinden!
Tot de volgende! xx Fien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volg me op Bloglovin' , zo blijf je op de hoogte van de laatste updates op deze blog. Een link vind je rechts bovenaan op mijn startpagina.
Twitter : @fientje__

Youtube-kanaal : Fieneken1994
Ik zou het heel fijn vinden indien je een reactie achterliet, vind ik altijd fijn om te lezen! (:

Share:

1 reacties