Review : Nivea Pure effect , peel soft gezichtsscrub!

Over dit product heb ik al een tijdje een artikel willen schrijven, en vandaag is het dan eindelijk zover! : De Nivea Pure effect, peel soft gezichtsscrub (milde scrub).
Halleluja! Ja , dat wil ik er eerst en vooral over zeggen. Ik heb in de winter extreem droge huid , vooral op mijn gezicht. Dus is het voor mij noodzakelijk om goed te hydrateren en te exfoliëren.
Nivea is voor mij 1 van de beste , betaalbare merken als het op gezichtsverzorging aankomt.
Ik schrok er dus zeker niet voor terug om deze gezichtsscrub ook een keertje te proberen. Wil je weten wat ik hiervan vind? Lees dan zeker even verder!



Het product komt in een spuit-tubetje, wat het ook lekker hygiënisch maakt!

De substantie

Het is een dikke witte crème , met kleine blauwe spikkeltjes erin. Deze spikkeltjes zijn eigenlijk de deeltjes die je huid scrubben. Bij het scrubben gaan deze een beetje langs je huid schuren waardoor dode huidcellen verwijderd worden. Het zijn ook deze velletjes en droge huidcellen die ervoor zorgen dat je foundation niet lekker zit, of die ervoor zorgen dat je droge vlekjes hebt op je huid. Het is een fijne substantie en prikt niet .


De werking

Dit is een milde scrub , dus als je een gevoelige huid hebt, is deze zeker aan te raden.
De scrub wordt aangebracht op een vochtige huid. Je neemt een beetje van de scrub tussen je vingers en smeert het vervolgens over je hele gezicht uit. Ik wrijf het wat in door met cirkelvormige bewegingen met mijn vingers over mijn hele gezicht te gaan. Tijdens dit proces voel je echt dat je huid gezuiverd wordt.

En het resultaat?

Na het product ingewerkt te hebben , spoel ik het af met flink wat water , zodat alle product er mooi af is. Mijn huid voelt echt superzacht en je ziet dat je huid er mooier uitziet. Ook voelt je huid mooi verfrist aan. Ook haalt het de olie wat uit je gezicht, wat voor een niet-uitgedroogd, maar mat effect zorgt. Nu de zomer eraan komt en de temperatuur stijgt , is dit voor vele personen , inclusief voor mij , een positief punt aan deze scrub.
Dit is voor mij een vast element geworden in mijn routine. Ik gebruik deze scrub ongeveer 2 keer per week.

Indien je dus een fijne , zuiverende gezichtsscrub zoekt, dan raad ik deze zeker aan ! Voor mij werkt hij alleszins heel fijn.

Tot de volgende! xx Fien

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wil je op de hoogte blijven van de laatste updates? Volg me dan zeker op Bloglovin'. Een link vind je rechts bovenaan op mijn startpagina.
Twitter : @fientje__
Youtube kanaal : Fieneken1994
Laat zeker een reactie achter, vind ik altijd fijn om te lezen!

Share:

0 reacties