Nieuwe goodies : Catrice & Essence lipsticks!

Onlangs kwamen zowel Catrice als Essence weer uit met enkele nieuwe producten. Bij deze nieuwe producten zat ook een heel arsenaal aan nieuwe lipsticks, en dat is nu net hét make-up product waar ik voor bezwijk! Ik kon het dus ook niet laten om enkele nieuwe aan te schaffen. Lees dus snel even verder!




Als eerste nam ik twee van de nieuwe Essence lonlasting lipsticks mee. I love deze nieuwe producten. Nu ik er twee heb, zou ik ze graag allemaal hebben , en , eerlijk gezegd , ik zou me er niet voor schamen. Ze zijn zo zacht , zo comfortabel om te dragen, en dat allemaal voor een zeer lage prijs. Heel goeie zet van Essence als je het mij vraagt!
Ik heb de kleurtjes Wear Berries en On the Catwalk. Omdat de herfst op komst is , heb ik vooral enkele mooie donkerdere kleuren uitgekozen.



Ook Catrice kwam met een nieuwe lijn uit : de Ultimate Shine Gel Lip Colour  lipsticks. Deze hebben een heel mooie glans en zijn ook heel zacht. (Don't pink and drive). Ook nam ik een matte lipkleur mee : Matt-erial girl. Deze komt uit de Ulitimate Colour lijn en is een nieuwe kleur in het assortiment.


Zoals je kan zien, is er zowel bij de Catrice als bij de Essence lipsticks iets in de lipstick zelf gedrukt. Bij Essence is dit het logo, bij Catrice is het de naam. Ik vind dit een supermooie extra.




boven : Essence Wear Berries, met daaronder On the Catwalk.
Onderaan Catrice gel colour in de kleur Don't pink and drive, met rechts Matt-erial girl.


Ik ga van al deze lipsticks zeker nog een review schrijven, ik ben er zo enthousiast over. Indien er nog broertjes en zusjes bijkomen, dan horen jullie daar ook zeker nog iets van!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende!
xx Fien

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volg me op Twitter : https://twitter.com/Fientje__
Laat gerust een reactie achter, die vind ik altijd leuk om te lezen!





Share:

0 reacties