First impressions + Review : arganolie van arganlife.eu!

Onlangs werd ik gecontacteerd door arganlife.eu met de vraag of ik hun arganolie wou uittesten. Natuurlijk! Ik ben helemaal weg van skincare de laatste tijd en in de winter is het een nog belangrijker element van je makeup en verzorging. Benieuwd wat deze arganolie voor me doet ? Lees dan snel even verder!




Verpakking

Laat me eerst en vooral zeggen dat ik de verpakking echt heel erg mooi vind. Hij is helemaal glanzend zwart met witte letters , en komt met een sproeidopje. Op zich werkt de sproeidop heel fijn , zo kan je goed doseren hoeveel product je gebruikt. In deze verpakking zit 100 ml.
Op de witte doos kan je ook lezen dat dit product niet getest is op dieren.





Werking

Eerst en vooral is het aangenaam om te lezen dat er op het flesje gedrukt staat "100 % natural", altijd een bonus! Het is de pure arganolie die in de fles zit, en dus krijg je ook de optimale werking van de arganolie in je handen. Deze kan je zowel gebruiken voor je haar, je gezicht en je lichaam. Een tip is dat je in alle gevallen maar een klein beetje nodig hebt , nog niet de grote van een erwt , om het werk op te knappen. In mijn haar heb ik het nog niet zozeer geprobeerd , maar wel op mijn gezicht. Ik heb een extreem droge huid in de winter en een gewone dag/ nachtcrème kan de schade van de koude winter niet altijd oplossen. Ik had daardoor ook droge velletjes , en dat zag je heel erg zitten wanneer ik men foundation aangebracht had , niet echt een mooi zicht dus.



Deze arganolie heeft daar verandering in gebracht. Ik gebruik 's avonds als laatste stap van mijn skincare routine een héééél klein beetje van deze arganolie en masseer het goedje over mijn hele gezicht. Nu zal je denken, wordt je huid daar niet te vettig van of is het niet te weinig hydratatie met zo'n kleine hoeveelheid. Nee hoor, a little bit goes a long way! Mijn huid herstelt eindelijk wat van de koude wind en de droge velletjes zijn bijna niet meer zichtbaar.

Ik zou dit product zeker aanraden indien je , net als mij, erg last hebt van een droge huid in de winter. Ook zou deze arganolie goed zijn tegen zwangerschapsstriemen, rimpels en acné.
De arganolie van arganlife kan je bestellen op www.arganlife.eu !

Bedankt voor het lezen en tot de volgende! xx Fien
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar kan je me nog vinden?

Share:

0 reacties