Review : TBS Vitamin E Cream cleanser!

Een zoektocht naar een goede cleanser, dat blijft voor mij toch altijd een obstakeltje. Of hij is niet hydraterend genoeg, of hij ruikt niet lekker, of hij haalt de makeup er niet helemaal af. Zoals jullie weten, I love TBS , en dus probeerde ik deze nieuwe face cleanser van de Vitamin E reeks. Jullie konden in een vorig artikel lezen dat ik al heel enthousiast was over de Face Mist van deze lijn. Benieuwd? Lees dan snel even verder!




Dit is een creamy , milky cleanser , wat dus wil zeggen dat hij er wat als een dagcrème uitziet. Je kan hem inwerken met je handen, maar ook met een wattenschijfje , zoals ik het doe. Het beste is dan een exfoliërend wattenschijfje te gebruiken, die hebben een iets ruwer vlak (Hema heeft er voor €1 , dan krijg je er +- 30). Dan ga ik in cirkeltjes over mijn huid en gaat de gezichtsmakeup er gemakkelijk af. Ook gebruik ik het na een oil cleanser , en dat werkt ook prima.

De producten van de Vitamin E lijn hebben niet echt een geur, wat voor mensen die niet tegen geparfumeerde producten kunnen of sterke geuren, een groot voordeel is. Het maakt je gezicht ook enorm zacht, en voor de koude winterperiode is elke vorm van hydratatie voor je huid goed meegenomen.

Dit flesje heeft een klein gaatje, dus je spuit nooit te veel uit de bus. Voor de +- €10 die je betaalt, krijg je 100 ml.

Ik ben heel enthousiast over dit product en zou het zeker aanraden!

Bedankt voor het lezen iedereen en tot de volgende! xx Fien
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar kan je me nog vinden?

Share:

1 reacties

  1. Hij klinkt fijn, ik heb tot nu toe alleen iets van de tea tree lijn geprobeerd. Dit lijkt me wel een prettige cleanser, helaas zijn de meeste toch wat uitdrogend of irriterend voor mijn huid. Misschien deze es proberen;)

    BeantwoordenVerwijderen