Va-va-volume! Catrice Ultimate Lash Multimizer mascara!

Het mag geen verrassing meer zijn dat ik helemaal bekeerd ben tot het Catrice "mascara heiligdom". De "Better than false lashes" mascara en de "Glamourdoll" mascara vielen reeds in goede aarde. Deze "Ultimate Lash Multimizer" mascara is nieuw in het assortiment en die moest ik natuurlijk een keertje testen. Benieuwd of deze even goed in de smaak viel? Lees dan snel even verder!





Deze mascara is zowel verkrijgbaar in een "black" als in een "ultra black" versie. Ik hou van dramatische en diepzwarte wimpers, dus ik gooide uiteraard de "ultra black" versie in mijn winkelmandje.

Ik vind de verpakking heel erg leuk. De huls deed me direct denken aan de huls van de Covergirl lashblast volume mascara. Ook het concept lijkt erop: deze mascara zou enorm veel volume moeten geven (vandaar lash multimizer). Het borsteltje is huge , en ook al belandt 9/10 keer een zwarte dot mascara op mijn neus (wat ik bij alle mascara's heb, ik ben nu eenmaal niet van de handigste ;)), vind ik het een heel goed kwastje. Hij is ook heel flexibel, waardoor ik het akkefietje van de zwarte dot minder voorheb.







Op onderstaande foto's draag ik deze mascara. Hij geeft heel veel volume aan mij wimpers, met een gezonde hoeveelheid lengte. Je kan deze mascara ook zeker nog opbouwen voor een iets dramatischer resultaat. Hij blijft de hele dag zitten en geeft niet af op het eind van de dag. Toppie!





Weer een budgettopper erbij in mijn stash. Me happy!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende!
xo Fien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar kan je me nog vinden?
Instagram

Share:

3 reacties

  1. heel mooi resultaat! :-) Ik heb eigenlijk nog nooit een catrice mascara geprobeerd :$ Maar als mijn Barry M binnekort leeg is ga ik deze zeker eens proberen! Is er eigenlijk veel verschil tussen de kleuren black en ultra black? Ik dacht namelijk altijd dat er niet veel verschil tussen was vermits je meestal toch wat kunt opbouwen in kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de gewone "black" versie nog niet uitgeprobeerd, maar ik veronderstel dat deze "ultra black" net iets dieper nog is van kleur, je krijgt ook sneller een diepzwart resultaat vermoed ik :)

      Verwijderen
  2. Ik heb helemaal dezelfde mening over deze mascara ^^ Ik heb er nu ook al 2 van catrice die ik echt goed vind, en dat had ik niet verwacht toen ik mijn eerste catrice mascara kocht :)

    sweetsparklyserendipity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen