Instyle Coral.

Ooh, ik hou toch van koraal; op de lippen, op de nagels, op de wangen, you name it. Vandaag heb ik voor jullie een NOTD met die prachtige lakje van Rimmel!


Geef toe, dit kleurtje, Instyle Coral, schreeuwt toch lente en zomer. Deze lakjes uit de Rimmel 60 seconds lijn zijn over het algemeen heel fijn, brengen makkelijk aan, zijn mooi gepigmenteerd, en drogen heel snel. Dit lakje is oké in 2 laagjes, maar wanneer je zoals ik vrij lange tippen heb (het witte deel van je nagels), dan zijn 3 laagjes perfect. 




Deze kleur bevat geen shimmers of iets dergelijks, wat ik persoonlijk nog steeds het mooiste vind (nou ja, Rimmel Rita Ora "Pillow Talk" is daar misschien een uitzondering op).


Ik geloof dat ik dit lakje wel eens heel vaak zou kunnen gaan dragen de komende tijd.

Wat is jouw favoriete lakje voor deze lente en zomer?

Share:

2 reacties