Review: Catrice Defining Blush Mandy-rine & Colour Correcting Mattifying Powder.

Langste titel in de geschiedenis van mijn blog waarschijnlijk, maar het is het waard! Vandaag stel ik jullie 2 nieuwe producten uit het Catrice assortiment voor: een nieuwe blush uit de Defining Blush lijn én een nieuw poeder. Ik ben alvast benieuwd, jullie ook?

review catrice defining blush mandy-rine, review catrice colour correcting mattifying powder

Catrice Defining Blush "Mandy-rine"

Oh, wat ben ik toch een fan van deze blushes. Ze zijn volledig mat, énorm goed gepigmenteerd en brengen aan als een droom. Ik was al volledig in de wolken met mijn andere 2 blushes uit deze lijn (Think Pink & Rose Royce), en toen ik hoorde dat er een nieuwe kleur bij kwam,.. tja, ik moést hem hebben!

review catrice defining blush mandy-rine

review catrice defining blush mandy-rine


De verpakking van deze blushes is heel eenvoudig, maar het is hier toch vooral de inhoud die telt!
Mandy-rine is een matte peachy-oranje kleur, de kleur van de binnenkant van een sappig mandarijntje  zo rond half november. Ik ben er dol op. Hij geeft je die perfecte peachy flush op de wangen! 

review catrice defining blush mandy-rine

review catrice defining blush mandy-rine

Deze blush ligt momenteel in mijn everyday bakje, en eerlijk waar, het is mijn favoriete blush uit m'n stash!

Catrice Colour Correcting Mattifying Powder

Iedereen heeft wel goede dingen te vertellen over de poeders van Catrice. Nou, deze nieuwe dan maar es uitproberen! Dit is een colour correcting poeder, hij heeft dus verschillende kleurtjes, maar is eigenlijk transparant wanneer je hem aanbrengt. De verschillende kleurtjes hebben elk hun doel: groen vermindert roodheden, peachy verbergt de donkere kringen onder de ogen. 

review catrice colour correcting mattifying powder

review catrice colour correcting mattifying powder

review catrice colour correcting mattifying powder

review catrice colour correcting mattifying powder


Ik dacht dat dit product niet veel soeps ging zijn, maar in tegendeel! Ik merk wel degelijk een verschil wanneer ik dit poeder gebruik ten opzichte van een ander poeder. Deze poeder haalt het laatste beetje roodheden uit mijn gezicht en dat zorgt toch voor een mooiere en meer egale look.

review catrice colour correcting mattifying powder

Naast het feit dat hij mooi corrigeert is dit ook een prima setting poeder, mijn BB cream gaat nergens heen!

Prijs & verkrijgbaarheid.

De Catrice Defining Blush kost €3,59. De Catrice Colour Correcting Mattifying Powder kost kost €4,59 en bevat 8 gram. Deze is beschikbaar in 1 kleurtje: Delicate Blossom.

Verkrijgbaar bij Kruidvat in België & bij Kruidvat en Trekpleister met Catrice schap in Nederland.

Wat vind jij van deze 2 nieuwe producten?

Share:

4 reacties

  1. twee mooie producten!
    Die blush vind ik echt heel mooi staan

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt heel benieuwd naar de poeder, heb er al veel goeds over gelezen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijken me echt mooie producten, vooral de laatste poeder, alleen het motiefje al!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er alletwee mooi uit, de blush staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen