Lush Rose Jam Showergel & Bubbleroon!

Ooh, wat hou ik toch van Lush! Het enige probleem? Je wil werkelijk alles meenemen omdat het zo immens lekker ruikt. Ik ben de laatste tijd helemaal weg van de Rose Jam geur en laat jullie vandaag graag 2 producten uit deze lijn zien! Lees je even mee?

lush rose jam showergel rose jam bubbleroon

De Rose Jam showergel ruikt natuurlijk voornamelijk naar roosjes, maar bevat ook een hint van citroengeur. Op zich is het een vrij frisse geur, maar tegelijkertijd ook warm. Vraag mij niet hoe ze het gedaan hebben, maar voor mij is dit dé perfecte herfst-geur. Daarnaast voelt je huid ook helemaal gehydrateerd aan wanneer je deze showergel gebruikt.

De Rose Jam Bubbleroon is echt bijna om op te eten. Een macaron met de geur van roosjes, waar vinden ze het uit? Deze bubbleroon hou je onder een stromende kraan en verkruimel je beetje per beetje. Je krijgt als resultaat prachtig geurende bubbels en schuim en je bad kleurt lichtroos. Onderduiken en laat mij maar een uurtje liggen!

Prijs en verkrijgbaarheid

De Rose Jam Bubbleroon kost €5,45 en kan je in 2 keer gebruiken. De Rose Jam showergel kost €8,95 en is nog in twee andere formaten beschikbaar. Alle producten zijn verkrijgbaar in de Lush winkels en via lush.nl!

Wat is jouw favoriete Lush product?

Share:

2 reacties

  1. Rose Jam douchegel heb ik ook en vind hem echt heerlijk! Mijn favoriet is denk ik wel Retread shampoo en Rehab conditioner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken hem nog niet maar ik ga hem zeker proberen. Lijkt me heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen