New Look Autumn/ Winter 2014 Top Picks!

Ik ben de laatste echt helemaal fan van de collecties van New Look. Ze hebben enkele hele leuke items in de webshop die ik zeker en vast eens IRL zal gaan bekijken. Benieuwd wat mijn top picks zijn voor dit seizoen? Lees dan snel even verder!

new look autumn winter top picks


Ik ben toch wel heel erge fan van hun blanket wraps. Ze zien er heerlijk warm en knus uit, ideaal om je tijdens een "minder interessante" les in weg te stoppen. Deze heeft ook nog eens een kap, dus je kan er je werkelijk helemaal inwroeten.

new look autumn winter top picks


Wat is de winter zonder tartan en wat ben ik zonder tartan in de winter, helemaal niks! Tartan is nog steeds heel erg in en dat stemt me helemaal blij! Deze sjaal is oversized en je kan ofwel: je er helemaal indraaien of zelfs gebruiken als dekentje! Come to mama!

new look autumn winter top picks

Ook spotte ik deze laarsjes. Ze zijn net wat anders, lekker stoer, geven je een beetje extra hoogte (nu niet dat ik dat echt nodig heb met mijn 1,80m) en zien er ook nog eens comfortabel uit!

new look autumn winter top picks


Euhm,...ik weet dat het eigenlijk nog een beetje te vroeg is om al aan kerstavond te denken (1 maand en 23 dagen om precies te zijn) maar je kan nooit te vroeg uitkijken naar een Christmas jumper. Deze is niet overdreven dik, dus ideaal om verschillende laagjes te dragen!


Bron foto's: newlook.com

Wat is jouw must-have item voor dit seizoen?

Share:

5 reacties