Review: NYC Smooch Proof Liquid Lip Stain.

Eindelijk nog eens tijd voor een review, maar wat voor één! Toen ik vorige week even Kruidvat binnenwandelde, zag ik dat NYC deze nieuwe lipproducten op de markt heeft gebracht. Ik ben al helemaal weg van hun Expert Last Lip Lacquers, dus ik was heel benieuwd naar deze nieuwe lip stains! Kijk je even mee?


nyc smooch proof liquid lip stain review

Waar de Expert Last Lip Lacquers worden voorgesteld als een echte lip lacquer, zijn dit meer echte lip stains. Ze geven dus kleur af wanneer je ze aanbrengt, meestal een erg goede kleur, en blijven dan héél erg lang zitten. Lip stains staan erom bekend om de intensiteit een beetje te verliezen na verloop van tijd, maar het grootste deel van de kleur blijft heel lang aanwezig.



De namen zijn een beetje schatten, aangezien de namen niet op het product zelf staan, maar enkel op verpakking. Van links naar rechts: Faithful Coral, Get Noticed, In The Spotlight, Unforgettable Fuchsia, Perpetually Mauve, On Everyone's Lips.


nyc smooch proof liquid lip stain review

nyc smooch proof liquid lip stain review

nyc smooch proof liquid lip stain review


Deze collectie van NYC bestaat uit 6 kleurtjes, gaande van een neutrale, roze kleur naar een felle oranje-rode kleur. Ik vind zeker dat NYC een goede keuze heeft gemaakt wanneer het op de kleurselectie aankomt. De kleuren zijn net iets specialer dan de doorsnee drugstore kleuren die je tegenkomt.


De applicator van deze productjes is dezelfde dan die van de Expert Last Lip Lacquers, het zijn gewone sponsapplicatortjes, maar werken wel fijn.


Laat ons de kleurtjes even van dichterbij bekijken!

NYC Smooch Proof Liquid Lip Stain - #100 Faithful Coral

Ik was echt helemaal blij toen ik deze kleur zag. Je kan het omschrijven als een lichte, beetje neon koraal kleur. Door die neon factor is hij vrij unie. Ik kan me voorstellen dat dit een prachtige kleur voor de zomer en de lente wordt. 

Toen ik deze kleur voor het eerst aanbracht vond ik hem een beetje sheer aanbrengen, maar wanneer het product even op je lippen zit, ontwikkelt de kleur zich echt wel.



nyc smooch proof liquid lip stain faithful cora

nyc smooch proof liquid lip stain faithful cora



NYC Smooch Proof Liquid Lip Stain - #300 In The Spotlight


Dit lijkt een wat barbie-roze kleur. Zoals ik al zei, is het echt een goede kleurkeuze! Ook deze lijkt in het begin wat sheer, maar de kleur wordt beter en meer gepigmenteerd wanneer het product is opgedroogd tot de uiteindelijke, matte finish. 



nyc smooch proof liquid lip stain in the spotlight

nyc smooch proof liquid lip stain in the spotlight



NYC Smooch Proof Lip Stain - #310 Perpetually Mauve


Deze kleur zit een beetje tussen roos en mauve in, maar bezit toch ook een zekere felheid. Dit is één van de meest neutrale kleurtjes van de collectie en kan zo mee in je handtas.



nyc smooch proof liquid lip stain perpetually mauve

nyc smooch proof liquid lip stain perpetually mauve




NYC Smooch Proof Lip Stain - #200 Get Noticed!


Wow, wat een kleur! Jullie weten ondertussen dat ik een grote fan ben van rode en oranje lipkleuren, dus deze behoort zeker tot mijn favorieten. Deze is ook héél erg goed gepigmenteerd.




nyc smooch proof liquid lip stain get noticed

nyc smooch proof liquid lip stain get noticed



NYC Smooch Proof Lip Stain - #320 Unforgettable Fuchsia


Fan van een goede, felroze kleur? Dan is dit jouw beste vriend. Goed gepigmenteerd, brengt egaal aan en gewoon een hele goede kleur om in je stash te hebben!



nyc smooch proof liquid lip stain unforgettable fuchsia

nyc smooch proof liquid lip stain unforgettable fuchsia



NYC Smooch Proof Lip Stain - #400 On Everyone's Lips


Deze kleur heeft echt zijn naam niet gestolen, het is inderdaad een kleurtje dat iedereen goed staat. Dit is nog een ideale kleur voor deze tijd van het jaar, of gewoon gepast wanneer je wilt gaan voor een iets donkerdere tint. Het is wat een bruin-paarse kleur, heel apart ook.




nyc smooch proof liquid lip stain on everyone's lips

nyc smooch proof liquid lip stain on everyone's lips




NYC Smooch Proof Lip Stain - Swatches



nyc smooch proof liquid lip stain swatches

nyc smooch proof liquid lip stain swatches


De kleine, droge velletjes komen niet door het lipproduct, dit ligt aan de énorme koude op dit moment.


Ik ben opnieuw heel erg te spreken over dit product. Ondanks dat het er bij het aanbrengen niet naar uitziet, kan je deze kleuren echt wel goed onderscheiden op de lippen. Eén van de beste aspecten is zeker en vast de kleurkeuze, net iets gedurfder en unieker dan de doorsnee collectie lipproducten die je vind in de drugstore. Verder lijken deze in het begin vrij vloeibaar wanneer je ze aanbrengt en hebben ze een kleine glans. Na een aantal minuten droogt het product op tot een matte finish en geeft hij bijna niet meer af (je moet goed boenen!). Ondanks het feit dat het matte lipproducten zijn, drogen ze mijn lippen niet uit. 

Volgens NYC blijven deze stains ongeveer 4u op de lippen zitten, bij mij blijven ze zelfs nog iets langer zitten. De "hardnekkige" pigmentatie verdwijnt dan wel een beetje, maar zoals de naam het zelf zegt, blijf je wel met een stain zitten. Mijn favorieten zijn Faithful Coral, In The Spotlight, Unforgettable Fuchsia en On Everyone's Lips, maar ze hebben allemaal wel iets. Pretty!


Deze lipproducten zijn verkrijgbaar bij Kruidvat voor een prijs van om en bij €3,99. Een hele goed prijs. NYC, je weet me te bekoren met je lipproducten!

Share:

8 reacties

  1. De kleurtjes lijken wel aardig op elkaar, maar ze zijn mooi! En het klinkt ook goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat er veel 'kleurstof' in de velletjes trekt. Dat is altijd het probleem met dit soort producten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wil ik wel een paar kleuren van proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 320 vind ik de allermooiste, de rest is ook heel mooi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op het eerste moment schrok ik van de waterige indruk... Maar na 3 minuten zat hij eindelijk goed en het waterige was geheel weg. Voor deze prijs is het een super aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh...mooie kleurtjes <3
    Ik heb er zelf vandaag ook twee gekocht!
    Je hebt een leuke blog, ga je meteen volgen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen